Programe

Dezvoltăm programe de management sau marketing extern și intern pentru domeniul auto


  • Identificare oportunități noi de dezvoltare companii și afaceri auto
  • Studii de fezabilitate pe diferite categorii de produse și servicii auto
  • Cercetări de piață concurențiale
  • Consultanță strategică de marketing tip: branding, poziționare strategică și segmentare de piață
  • Consultanță operațională de marketing tip: campanii de promovare programe și oferte auto
  • Consultanță management - organizare generală financiară și comercială
  • Consultanță capital uman – formare ucenici, screening și recrutare, consultanță retențe
  • Cursuri de dezvoltare profesională în comunicare și vânzări specializate pe zona auto

Prima etapă a proiectului s-a derulat în perioada noiembrie 2016 - martie 2017 și de atunci am adus în atenția companiilor din domeniul auto soluții de consultanță marketing și management adaptate nevoilor concrete ale acestora. Pornind cu nevoia foarte puternică de soluții de capital uman, de la screening, recrutare până la selecție și mai ales retenție angajați și ajungând până la zone mai complexe precum segmentare strategică de piață, analize comerciale și cercetări de piață, studii comparative și concurențiale extinse, analize de business de tip factorial, SWOT sau BCG etc., companiile din domeniul auto au nevoie de soluții practice, rapide și, mai ales, foarte simple de dezvoltare a afacerii.

În prezent suntem între puținele companii din domeniul auto, pe zona de consultanță, care caută soluții, oportunități noi de dezvoltare afaceri și realizăm studii de fezabilitate detaliate sau implementăm acțiuni de integrare soluții noi în dezvoltarea afacerii dumneavoastră.

Fiecare companie are nevoie de inovație metodologică și tehnologică. Una dintre ele, cea metodologică, înseamnă marketing, iar cea tehnologică înseamnă oportunități de piață. Vă invităm să faceți parte din categoria companiilor care se dezvoltă și își asociază imaginea cu evoluția, nicidecum să nu deveniți sau urmați modelul Nokia care, atunci când a uitat să investească în inovație, a rămas în urmă și a dat faliment. Domeniul auto românesc oferă multiple modele, aproape pe fiecare bulevard, de companii care sunt contraexemple de evoluție. Alegeți să fiți un exemplu bun de afacere solidă, nu un contraexemplu.


Coordonatori programe

Sa facem cunostinta!

Eduard Leoveanu

Trainer Senior / Managing Partner

Alaturi de o echipa formata din peste 250 de oameni, in calitate de trainer si director vanzari, Eduard si-a adus contributia la lansarea cu mare succes a 5 produse din domeniul financiar. A contribuit la dezvoltarea profesionala si financiara a peste 4.000 de oameni de marketing si vanzari, de la juniori pana la directori si oameni de afaceri. A lucrat cu peste 200 de companii din diverse domenii.

Marius Bâzgă

Trainer Senior / Director Executiv

Marius a fost After-Sales Manager Automobile Bavaria si Porsche Bucuresti. Cu experienta vasta pe zona de lux, a dezvoltat solutii ample de management pentru clienti Porsche, Bentley, Rolls Royce, Lamborghini. In ultimii 5 ani, Marius a obtinut multiple certificari in domeniul formarii si dezvoltarii profesionale a echipelor de vanzari. Este orientat catre rezultate.


Ștefan Baratoși

Trainer / Director Vanzari

Experienta lui Stefan, in calitate de consultant si business coach pentru companii si manageri din multiple domenii de activitate, i-a dezvoltat capacitatea de a dezvolta aptitudini si competente dintre cele mai complexe, in special pe zone de leadership si managementul marketingului integrat – strategii de branding, identitate vizuala corporativa, strategii de crestere a afacerilor, etc.

Ramona Moșiț

Trainer Senior

Ramona are o experienta bogata in calitate de facilitator in diverse cursuri si workshop-uri de comunicare si vanzari. A sustinut peste 500 sesiuni de dezvoltare a competentelor si abilitatilor, cu echipe mari de specialisti comunicare si vanzari. Incepand din 2010, Ramona a contribuit la dezvoltarea Manualului de comunicare si persuasiune – ”50 Tehnici de Influentare”, un reper in domeniul tehnicilor de convingere si in cercetarea de profil.