Am apreciat întotdeauna calitățile profesionale ale unor oameni care zi de zi, poate chiar oră de oră, cu un consum psihic și emoțional foarte mare, interacționează cu sute, mii de clienți.
Știm cu toții că a lucra cu oamenii, clienții, nu este la fel de ușor ca atunci când lucrezi cu un echipament sau cu diferite scule, unelte, instrumente. Pentru cine are calități înnăscute, lucrul cu oamenii poate fi chiar o pasiune. Pentru cei care fac totul forțat, fiecare interacțiune poate să creeze satisfacții mai mici.
Cercetarea realizată la nivelul a mai mult de 300 de service-uri auto, doar în ianuarie-februarie peste 150 analizate, a arătat cine este foarte bun, cine este doar bun și cine este slab în toate aspectele interacțiunii cu clienții:
Și dintre toți cei evaluați, am remarcat în mod deosebit echipa KING Euroservice. Poate nu întâmplător, având în vedere experiența vastă a echipei, inclusiv ca dealer al mărcii de automobile SsangYong. Din primul moment al primirii clienților pe care noi i-am trimis la dânșii (metoda Mystery Shopping) și până în ultimele momente ale interacțiunii sau până în cel mai mic detaliu tehnic sau cel mai mic aspect de vânzări prezentat, echipa aceasta ne-a dat dovadă că respectă clienții, că are dorința și răbdarea să ofere toate detaliile necesare sau importante, oricât de provocator, meticulos, needucat sau insistent este clientul.
Nu ne-am propus să stresăm niciunul dintre service-urile analizate. Sute de service-uri analizate. Am jucat rolul unui client nehotărât, stresat, preocupat, dar și needucat și insistent. La absolut toate service-urile am fost, fiecare dintre noi, la fel. Și cum era de așteptat, consilierii din service-uri diferite s-au comportat diferit. De ce oare? Este vorba mai mult de cultura echipei? Sau este vorba doar despre abilitățile consilierului și bunul simț de care el dă dovadă?
Știm și am analizat în amănunt ce a greșit fiecare, sau mai mult, ce gafe au făcut unele service-uri, prin reprezentanții lor. Cu certitudine, unele dintre ele pierd clienți importanți, probabil chiar zilnic.
Și aici analizăm doar atitudinea față de client și alte abilități, încă nu am analizat și calitatea lucrărilor realizate. Dar când chiar unii consilieri îți spun și că nu își recomandă colegii din atelier – de la mecanică, oare cu ce imagine pleci în minte, din acele service-uri? La peste 300 de service-uri analizate, am avut ocazia să descoperim și gafe de neiertat, dar și calități remarcabile.
Iată cum, de la abilități foarte slabe până la oameni cu o atitudine ireproșabilă și abilități de comunicare, consiliere și vânzări excepționale, am întâlnit toate tipologiile de consilieri. Imaginea pe care noi ne-am format-o și mai ales nota pe care le-am oferit-o vor rămâne, cel puțin până la următoarea ediție a cercetării de piață, definitorii pentru fiecare service în parte.
În acest context, KING Euroservice merită remarcat în mod deosebit, în primul rând pentru că s-a evidențiat la cote înalte comparativ cu alte service-uri, și în al doilea rând pentru că oamenii din echipă, independent de orice comparație, au dat dovadă de cele mai bune calități în consiliere și relaționare cu clienții. Recomandăm echipa KING Euroservice!
Felicităm echipa KING Euroservice pentru atitudine, comunicare, respect pentru client și consiliere!