Acum 10-15 ani, cu toată experiența noastră în cercetări de piață, toți cei din echipa AMKA am fi spus că niciodată într-un service nu vom găsi oameni cu dedicație, care să pună atâta pasiune, respect și abilități atât de înalte, deosebite, în relația cu clienții.
Când am evaluat echipa DV City Automobile în luna februarie 2019, am rămas foarte plăcut impresionați de modul în care am fost primiți și tratați, de atitudine, comunicare, consiliere și competențele arătate. Și ca și cum nu era suficient că suntem niște evaluatori obiectivi, reci, poate chiar răi sau prea riguroși, s-a întâmplat ca unul dintre colegii echipei noastre să fie… nu chiar în cea mai bună zi a sa, sau în cele mai bune momente atunci când a intrat la DV City service auto, cu principală specializare – caroserie-vopsitorie. Și fără să vrea, evaluatorul a fost mai rău decât de obicei.
Dar chiar mai mult decât starea de spirit a colegului din acea zi, am întâlnit la DV City un consilier – DOAMNĂ. Zâmbitoare, drăguță, dispusă să ofere toate detaliile necesare și importante, profesionistă în consiliere, abordare, comunicare, atitudine și vânzări.
Eram convinși că nu face față atacurilor evaluatorului.
Oricât de bun profesionist ai fi, când întâlnești un client nervos, care și urlă la tine, pe lângă faptul că nu înțelege nimic, sau se preface că nu înțelege nimic, ai nevoie și de o foarte bună inteligență emoțională pentru a face față la o astfel de situație.
Concluzia? O atitudine excepțională a consilierului până în ultimul moment. Acordăm nota maximă echipei DV City Automobile, abia relocați în Calea Griviței, pentru competențe și abilități extraordinare în relația cu clienții. Este o notă acordată în egală măsură doamnei consilier, precum și întregii echipe, pentru că în paralel am analizat și comportamentul altor colegi, și inclusiv al echipei manageriale. Performanță și profesionalism înseamnă să reușești să îți păstrezi calmul când altul urlă la tine, să nu te enervezi sau chiar dacă o faci, să nu arăți, să reușești să zâmbești în continuare chiar dacă ai un client care continuă să urle la tine, să reușești să dai explicații pertinente și pe un ton pertinent când celălalt este și neștiutor (rolul nostru) dar și nervos, să fii la înălțime în fiecare rol al tău de consilier – atitudinal, comunicațional, consilier, specialist tehnic vânzător, DA, acestea sunt calitățile unui consilier de nivel înalt.
Am avut șansa, la finalul cercetării și analizei a mai mult de 150 de service-uri auto în ianuarie-februarie 2019, când le-am anunțat surpriza și le-am acordat Diploma de Excelență, să-i cunoaștem și pe cei 2 manageri ai companiei DV City Automobile. Și abia atunci am înțeles că respectul, bunul simț, calitățile profesionale și abilitățile foarte bune sunt aspecte pe care le dobândești cu anii sau chiar din naștere, dar sunt și modele ale echipei din care faci parte. Și totul începe de la cap. Când modelele de sus sunt bune și te inspiră pozitiv, întreaga echipă este bună. Iar managerii DV City ne-au arătat pe deplin că respectul pentru clienți este deja în ADN-ul acestei echipe și ne-au spus că motto-ul lor în afaceri este ”Fiecare client trebuie respectat la nivel maxim, pentru că fiecare dintre ei poate fi sau deveni extrem de important.”
Felicitări echipei DV City Automobile! Sunteți o echipă cu calități exceptționale, știți să respectați clienții, să fiți alături de ei indiferent de problemele pe care le au și să faceți față la oricâte provocări vă apar în activitatea de service. Suntem convinși că veți fi mereu la înălțime, cu toți clienții care vin cu încredere la voi!